2019 – Panggang 4 – Bouw winkel en wasplaats

Winkel en wasplaats.
In het kader van het creëren van een ervaring/werkplek voor gehandicapte jong-volwassenen is in Panggang een dagwinkel en een wasplaats voor brommers en motoren gerealiseerd. Onder begeleiding van leerkrachten kunnen de pupillen  ervaring op doen met het werken in een zakelijke omgeving. De “groei voor de toekomst”. Dit project is tot stand gekomen in een samenwerking tussen Jan Vink Stichting en Yayasan Kawan Sejalan (YKS) en Wilde Ganzen Nederland.
Zie voor foto reportage: ARCHIEF

winkel en wasplaats

2019 - nieuwbouw kleuterschool Kanigoro

In Indonesië geldt een leerplicht voor kinderen vanaf 6 jaar. Tot die tijd blijven de jongere kinderen meestal thuis of worden opgevangen in een provisorisch klasje vaak bij een onderwijzer thuis. Dat is hier in Kanigoro ook het geval.

Het nieuwe project betreft de nieuwbouw van de kleuterschool met drie klaslokalen, een kamer voor de leerkrachten en een ruimte voor de ouders. De kinderen zijn in de leeftijd van 2 tot 6 jaar. Kanigoro ligt in de buurt van Saptosari, dichtbij de kust van de Indische Oceaan.
Voor meer foto's klik hier
Zie voor foto reportage: ARCHIEF

kleuterschool gereed