Vrijwilliger

Wilt u ons (bijvoorbeeld voor een middag) helpen in het team van de winkel, neem dan contact op met de voorzitter Bart Eissing (06 2321 3315).
In de kringloopwinkel vinden zeer gevarieerde werkzaamheden plaats:

- het in ontvangst nemen van goederen;
- het beoordelen of goederen kunnen worden aangenomen;
- het sorteren van de ingenomen goederen;
- na het sorteren en eventueel schoonmaken van de artikelen, worden de meeste artikelen van een prijs voorzien en op de juiste plaats in de winkel gezet.

Een belangrijke taak is ook het geven van informatie aan de klanten en het afrekenen van de aankopen aan de kassa. Daarnaast moet de winkel zeer regelmatig worden opgeruimd en schoongemaakt.

Als u interesse hebt om in teamverband aan deze interessante en uitdagende activiteiten bij te dragen, dan bent u natuurlijk van harte welkom om eerst eens te praten met een van de teamleden in de winkel.

Vooral op de maandag en zaterdag hebben wij nog versterking van het team nodig; zowel man als vrouw.